peyami

Peyami Nazik hakkında....

25 Mayıs 2012 Cuma

Yağmurlar kesildi hava cam gibi ve 'cennet ten bir 'günah' 7a çıkardım...Metin in istasyon klibinden düşmesi kutlamayı buruk kıldı...dün sabah korkunç yorgun olmama rağmen 'ceneviz' sektörde buldum kendimi.etkiliyeci güzellıkte. anlatması çok zor ama ne kafada ne kollarda nede bacaklarda enerjı var, 'kaptan mıchel' VII zorlukla tırmanabıldım...
Metin in abi perşembeye bir şansımızı deneyelim (günah için ) önerisinin üzerine atlamam ile beraber 26 gece konakladıgım olympos ta bugün (22 mayıs) rest,temizlik,deniz ve toplanma var sabah çok erken kaş'a doğru yol almak istiyorum...
Çadırım???evi toplamak oldu..ne çok eşya varmış..eşyalar üçe bölündü yanıma alacaklarım Tafa güvenli ve sınırsız servislerine kargoyuda ekleyerek eşyalarımın bir bölümünü demre ye diğer bölümünü kaş a taşıması müthiş kolaylık oldu...neredeyse uykusuz bir geceden sonra sabah 06.20 de çok hafif bir yük ile pedala çıktım...adrasan, karaöz yönünde korsan koyuna bakarak salyalarım aka aka yol aldım...az önce sevip beslediğim köpeği azarladım bagırdım çagırdım ve pedala hızlı hızlı bastım..garibim yavrusu nu bırakıp bisikletimin peşine düştüğü için...karışık duygular... finike de balıkçı barınagı yerine yat limanı tarafına dönünce hayal edilen güzel sohbet yerini  gazozlu bisküvi ile beslenmeye bıraktı ve hemen yol aldım...ama ne mümkün rüzgara karşı pedala basmak gerçek zor oldu...demre ye daha dogrusu çayağzı na vardıgımda çok yorgun ama 86.16 km yi 6.55 dk almış vede saat 16.15 i bulmuştu...Tafa kargonun çadır mat ve tulumu getirmesi ile evimi kurdum..birkaç köpek ve bir adet beyaz balıkçılın dışında kimseciklerin olmadığı uzun sahilde kısa bir yürüyüş...lakin kumların şiddetli rüzgarın etkisi ile oluşturdukları şekiller bana merzuka çölünü anımsattı...orada 10 m yi bulan kum tepeleri çayağzında yaklaşık 1 cm ama gölgeler , sırtlar  , dalga şekilleri ...birinde ben dev adam digerinde karınca kadar...yaşam bu kadar göreceli...
telefonun sesine irkilmeli bir uyanış ...tel daki onur şahlar uyuyormuydun abi saat daha sekiz(20.00)..
...oğlum salyam bile akmış dedim halbukı yedibuçukta yatmıştım...sabah tel alarm sesine uyanıp 6.30 da yola koyuldum...3 km lik  çayağzı demre kavşagı serin havada gayet güzel ama hemen sonra 14 km lik rampa çeşit çeşit dut yiyerek ve bol molalarla geçti ve 20 kmyi ancak 3.15alabilmiştim...neyse sonraki km ler makul iniş ve çıkışlarla geçti...tam kara göründü misali son 7 km,hafif rampa aşagı olmasına eağmen 2-5 vites 7 km hızla çok zor ilerliyorum...tanrım bu ne rüzgar...neyseki 1-2 km sonra eğim artınca rahatca aktım kaş'a...51.55 km 4.45 dk vede 13.15 te kaş kampingteyim...
kampa yerleşip kirlileri yıkayıp bedenimide temizledikten sonra esra ve sinan la buluşup çay içip bol sohbet ettik...havadan(uçmak) , sudan (dalmak) ve yoldan (bisiklet,tekne)...uğur ile maral tekne ile dünya turuna  (cahilcesareti.com) çıkacaklarmış ( 2013 10 nisan - 1 mayıs) ...abi sen deneyimlisin çocuğu nerede doğuralım sorusu ile yorgun bedenim beynim aptala döndü...ben ancak kızlarımı deli gibi seviyorum diyebildim...shirly nin gelmesi ile cumartesiye tırmanış planını yaptık işler tamam...sabah sekiz de uyanmama rağmen dokuzda kalktım oysaki akşam onda yatmıstım ama yinede yorgun kalktım...kaş taki ilk günüm best day.... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder